Dostarczenie rozwiązania wspierającego obsługę procesów biznesowych w obszarze sprzedaży, logistyki i produkcji było celem wdrożenia w Skoff Sp. z o.o. Firma ta, będąca cenionym polskim producentem wyrobów oświetleniowych i osprzętu elektrotechnicznego, kieruje swoją ofertę zarówno dla klientów prywatnych, jak i publicznych (biura, szkoły, hotele, hale sportowe, zakłady czy szpitale).
Wdrożenie objęło obszary takie, jak: finanse, sprzedaż, magazyn, zaopatrzenie oraz produkcja. Niewątpliwą innowacją było zbudowanie w Skoffie bazy wyrobów, półfabrykatów, detali i zespołów metodą dziedziczenia kodyfikacji indeksów wraz z rozwinięciem wielopoziomowej struktury wyrobu. Zautomatyzowany został proces generowania zleceń produkcyjnych na wyroby niestandardowe, a produkcja wyrobów standardowych, o krótkich seriach, uruchamiana jest w oparciu o bilans pętli MRP. Uwzględniono również specyficzne wymagania polskich i zagranicznych odbiorców sieciowych w obszarze dokumentacji logistyczno-handlowej oraz procesu obsługi reklamacji.
Korzyścią z wdrożenia produktów Rekordu w firmie Skoff jest zauważalne zwiększenie wydajności pracy. Zwiększył się także zakres, elastyczność oraz stopień automatyzacji ewidencji handlowej w ramach obowiązujących zasad obsługi klientów i stosowanej polityki cenowej. Firma jest w stanie precyzyjne i szybko wyliczać techniczne koszty wytworzenia złożonych wyrobów oświetleniowych i osprzętu elektrotechnicznego. Uproszczeniu uległa ponadto obsługa zamówień kooperacyjnych oraz obsługa magazynu wyrobów gotowych w zakresie realizacji zamówień.