Szanowni Państwo!


W nawiązaniu do wystosowanego wcześniej zaproszenia na FORUM UŻYTKOWNIKÓW pakietu RATUSZ podajemy szczegółowe informacje dotyczące przebiegu i zasad uczestnictwa w spotkaniu.

Tematyka tegorocznej konferencji skoncentrowana będzie głównie wokół nowości, które pojawiły się w ciągu ostatniego roku w naszej ofercie. Poruszone zostaną także kwestie związane z integracją nie tylko wewnątrz pakietu Ratusz, ale również z zewnętrznymi systemami informatycznymi.

W tym roku wzorem ubiegłorocznej konferencji planujemy przeprowadzenie panelu dyskusyjnego, podczas którego zostałyby omówione rozwiązania informatyczne stworzone w urzędach w oparciu o pakiet RATUSZ. Zachęcamy Państwa do podzielenia się swoimi doświadczeniami w tej materii i w tym celu prosimy osoby zainteresowane o kontakt z Panią Izabelą Czarnecką.

Licząc gorąco na Państwa uczestnictwo w konferencji mamy nadzieję, że poruszane na niej tematy pozwolą uzyskać informacje na najbardziej interesujące Państwa zagadnienia, a wspólnie spędzony czas zaowocuje pogłębieniem dotychczasowej współpracy.

Z poważaniem
Janusz Szymura
Prezes Zarządu

INFORMACJE O KONFERENCJI

Uczestnicy:
FORUM UŻYTKOWNIKÓW pakietu RATUSZ adresowane jest do administratorów systemów informatycznych oraz osób odpowiedzialnych za rozwój informatyki w jednostkach administracji publicznej. Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie faksem lub mailem wypełnionego formularza załączonego poniżej. Termin przesłania formularza upływa 27 maja 2008 roku.

Uczestnikom spotkania zapewniamy:
- materiały konferencyjne,    
- nocleg,
- wyżywienie.

Termin spotkania: 3-4 czerwca 2008 roku.

Miejsce: Ośrodek Szkoleniowy REKORD w Bielsku-Białej, ul. Startowa 13.

Koszt uczestnictwa w FORUM UŻYTKOWNIKÓW: 600 zł.
Dla przedstawiciela urzędu, w którym pakiet RATUSZ objęty jest nadzorem autorskim (aktualna umowa serwisowa, konserwacyjna lub okres wdrażania pakietu) udział w konferencji jest bezpłatny.

Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie FORUM:
Izabela Czarnecka - Kierownik Działu Marketingu