Fundacja Centrum Nowych Technologii
ogłasza konkurs pt:
eUrząd w Społeczeństwie Informacyjnym
W procesie budowy Społeczeństwa Informacyjnego, administracja publiczna odgrywa kluczową rolę. To w tych strukturach codziennie przetwarzane są miliony informacji pozwalając na sprawne funkcjonowanie administracji rządowej oraz samorządowej na poziomie lokalnym, regionalnym i globalnym. To do urzędów w pierwszej kolejności trafiają nowoczesne rozwiązania informatyczne, które pomagają w racjonalnym gospodarowaniu zgromadzonymi zasobami informacji. To również w urzędach powstają nowe koncepcje rozwiązań dla procesów administracyjnych, które wdrożone w praktyce czynią te urzędy przyjazne dla obywatela.
Założeniem Konkursu organizowanego dla użytkowników pakietu RATUSZ® przez Fundację Centrum Nowych Technologii jest promocja najciekawszych pomysłów
i rozwiązań informatycznych dla administracji publicznej - wdrożonych, wdrażanych lub pozostających jeszcze na etapie koncepcyjnym z wykorzystaniem pakietu RATUSZ® autorstwa firmy REKORD Systemy Informatyczne które dzięki swojej innowacyjności, rozwiązaniom technologicznym oraz organizacyjnym urzeczywistniają i przybliżają ideę Społeczeństwa Informacyjnego
Osoby zainteresowane udziałem w Konkursie proszone są o przesłanie prezentacji (maksymalnie 15 slajdów) oraz krótkiego opisu projektu (maksymalnie strona A4) do 26.05.2011 roku na adres
Dodatkowych informacji udziela przedstawiciel fundacji Paweł Pajor pod numerem telefonu: 516 044 218.