Kolejna gmina dołączyła właśnie do grona Klientów firmy REKORD Systemy Informatyczne. Umowa o współpracy została podpisana w dniu 26 stycznia 2012 roku przez przedstawicieli Gminy Milówka: Wójta – dr Roberta Piętkę i mgr Andrzeja Grzegorzka oraz Prezesa REKORDU – Janusza Szymurę. W spotkaniu uczestniczyła również Mirosława Gawęda – Kierownik Projektu ze strony firmy REKORD.
Umowa dotyczący wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zarządzania Gminą – back office i front office. Realizowana jest ona w ramach projektu „e-Urząd w Gminie Milówka”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego.
Wdrożenie systemu RATUSZ® będącego przedmiotem umowy będzie przebiegało w Milówce w następujących etapach:
1) instalacja oprogramowania,
2) wdrożenie oprogramowania,
3) przeszkolenie pracowników, którzy będą obsługiwać wdrożony system.
Zakończenie realizacji umowy przewidziane jest na 15 października 2012 roku.
Wdrożone w Milówce systemy pakietu RATUSZ® (dotyczące obszarów: finansowo-budżetowego, podatkowego, zarządzania, ewidencyjnego oraz kadrowo-płacowego) będą ze sobą współdziałały poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych. Dzięki temu zarządzanie w urzędzie będzie sprawniejsze, szybsze i bezpieczniejsze niż dotychczas.