Szanowni Państwo,

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w tegorocznym Forum Użytkowników pakietu RATUSZ®, które będzie miało miejsce na terenie Ośrodka Szkoleniowego Rekord w Bielsku-Białej w terminie 5-6 czerwca 2014 roku /tj. czwartek-piątek/.

Konferencja obejmowała będzie wykłady, seminaria oraz indywidualne konsultacje z pracownikami firmy Rekord SI. 

Podczas tegorocznego Forum Użytkowników zaprezentowane zostaną Państwu trzy nowe moduły wchodzące w skład pakietu Ratusz autorstwa firmy Rekord:

  • eDokument2 - najnowsza wersja systemu do zarządzania dokumentami wewnątrz Urzędu,
  • Portal finansowo-budżetowy- do zarządzania sprawozdaniami budżetowymi i wnioskami o zmiany planu,
  • Projekt2 -Wieloletnia Prognoza Finansowa – projekt nowej aplikacji przeglądarkowej służącej do prognozowania budżetu. 

Odniesiemy się również do zmian w uwarunkowaniach prawnych w zakresie rozwoju elektronicznej administracji wynikających z Ustawy o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw, która weszła w życie 11 maja 2014 roku.

Dokładny harmonogram spotkania zostanie zamieszczony na stronie www.rekord.com.pl do dnia 2 czerwca br.

Licząc na Państwa aktywny udział wierzymy, iż wymiana wzajemnych  doświadczeń zaowocuje pogłębieniem dotychczasowej współpracy.

Podobnie jak to miało miejsce we wcześniejszych edycjach zapraszamy osoby odpowiedzialne za rozwój informatyki w jednostkach administracji publicznej!

Prelekcje będą się odybywały na auli Szkoły Mistrzostwa Sportowego Rekord, ul. Startowa 29.

Z poważaniem

Janusz Szymura
Prezes Zarządu


{tab=Formularz zgłoszeniowy}

{component url='index.php?option=com_szkolenie&formid=73&title=formularz'}

{tab=Lista uczestników}

{component url='index.php?option=com_szkolenie&formid=73&title=formularz&layout=lista'}

{tab=konkurs}

Fundacja Centrum Nowych Technologii


ogłasza konkurs pt:

Innowacyjne rozwiązania informatyczne w samorządzie

zobacz szczegóły konkursu


{tab=Mapa dojazdu}


kliknij na jedną z map aby zobaczyć szczegóły dojazdu


Dojazd obwodnicą zachodnią                                Dojazd przez centrum miasta                             Dojazd obwodnicą wschodnią



kliknij na mapę aby zobaczyć szczegóły dojazdu

{tab=Harmonogram}

Forum Użytkowników pakietu Ratusz

Forum Użytkowników pakietu Ratusz

 

Dzień I – czwartek  5.VI.2014r.

830 -  930

Rejestracja uczestników konferencji

 

930 -  1000

Otwarcie konferencji:

Kierunki rozwoju firmy oraz pakietu Ratusz

Janusz Szymura - Prezes Zarządu REKORD SI

 

1000 – 1130

Architektura systemu zarządzania dokumentami w pakiecie Ratusz

Wojciech Sikora – dyrektor Pionu Rozwoju

eDokument2 – aplikacja do zarządzania dokumentami w technologii RIA

Paweł Pietraszko – specjalista ds. wdrożeń

1130 – 1200

Przerwa kawowa

 

1200 – 1330

Wieloletnia Prognoza Finansowa i Portal finansowo-budżetowy -nowe narzędzia do elastycznego zarządzania budżetem gminy

Jacek Jaworowski – dyrektor Pionu Wdrożeń

Zarządzanie dokumentami sprawozdań budżetowych i wniosków o zmianę planu w systemie PortalFB

Celina Kwiatkowska – specjalista ds. wdrożeń

Zarządzanie Wieloletnią Prognozą Finansową w systemie Projekt2

Wojciech Michalik – z-ca kierownika działu wdrożeń

1330 -  1430

Przerwa obiadowa

1430 -  1600

Prezentacje konkursowe użytkowników pakietu RATUSZ m.in.:

Barbara Zygmańska- UM Chorzowa, Piotr Müller– Gmina Wałbrzych, Piotr Jarosz– Gmina Wieliczka, Sebastian Węgrzynkiewicz– Gmina Wałbrzych.

Wymiana doświadczeń wdrożeniowych

1600 -  1730

Indywidualne konsultacje ze specjalistami REKORDu w siedzibie firmy przy ul. Kasprowicza 5

1800– 1900

Mecz piłki nożnej: Użytkownicy pakietu RATUSZ – pracownicy firmy REKORD

1945

Rozstrzygnięcie konkursu Fundacji Centrum Nowych Technologii na zastosowanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych w administracji publicznej z wykorzystaniem pakietu RATUSZ®

 

Dzień II – piątek 6.VI.2014r.

800 – 930

Śniadanie

930 – 1100

Firebird- nie ma baz bezobsługowych

Dominik Lejawka - programista

GIS – prezentacja realizowanych rozwiązań

Tomasz Opala – kierownik zespołu wdrożeń systemów opłat i ewidencyjnych

1100 – 1130

Przerwa kawowa

1130 – 1215

Odpady Komunalne – rok pracy aplikacji

Sławomir Siwiec – kierownik działu Ratusz

 

1215 – 1300

Nowości w systemach finansowo-budżetowych i kadrowo-płacowych

Wojciech Michalik – z-ca kierownika działu wdrożeń

Jacek Łyszczek – kierownik zespołu wdrożeń systemów kadrowo-płacowych

1300 – 1315

Podsumowanie konferencji

1315 – 1400

Obiad

 

pobierz harmonogram

{/tabs}