e-zgłoszenia – kolejne usprawnienie obsługi powdrożeniowej

Miło nam poinformować, że od 9 września 2013 roku wszyscy Klienci posiadający nadzór autorski  i serwis nad oprogramowaniem autorstwa REKORD-u, będą mogli skorzystać z systemu zgłoszeń internetowych.  Do tej pory część Klientów już korzystało z tej możliwości w zakresie zgłoszeń dotyczących:  reklamacji, wniosków o zmiany programowe, systemu Odpady Komunalne oraz systemów produkcyjnych i logistycznych w ramach pakietu Rekord.ERP.

Obecnie system obejmie swoim funkcjonowaniem całość komunikacji związanej z nadzorem i serwisem nad oprogramowaniem.

Dlatego prosimy wszystkich Użytkowników o korzystanie z tej formy komunikacji, dzięki czemu na bieżąco będą mogli śledzić przebieg realizacji zgłoszonych spraw. Funkcjonowanie usługi buduje historię działań prowadzonych w ramach serwisu co na pewno będzie pomocne dla rozwoju i budowania wspólnych relacji.  Dla ułatwienia korzystania z systemu, kategorie zgłoszeń są analogiczne do kategorii wybieranych przez Użytkowników podczas kontaktów telefonicznych. Inaczej rzecz ujmując Użytkownik powinien wybrać dział a następnie moduł programowy, którego dotyczy zgłoszenie. Bardzo prosimy by liczba zgłoszeń była równa liczbie poruszanych zagadnień. Takie pojedyncze zgłoszenia będą mogły być przydzielane większej liczbie koordynatorów co na pewno usprawni proces odpowiedzi.

W przypadku pytań dotyczących korzystania z usługi prosimy o kontakt z sekretariatem firmy (+48 33 4978300) lub z obsługą techniczną dedykowaną dla systemu zgłoszeniowego: +48 33 497 83 00 wew. 22 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Skorzystanie z systemu, który znajdą Państwo pod adresem http://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia

wymaga wcześniejszej rejestracji Użytkownika, co podobnie jak w innych serwisach internetowych poprzedza proces logowania.

Warto zaznaczyć, że system zgłoszeń internetowych jest dostępny w ofercie handlowej Rekordu. Dlatego podczas użytkowania warto zwrócić uwagę, czy rozwiązanie nie przyda się również w Państwa organizacjach usprawniając proces obsługi zewnętrznej lub wewnętrznej komunikacji.

OPRACOWAŁ: Zespół ds. marketingu i promocji