6 października 2022 roku w Centrum Badawczo-Rozwojowym Rekordu SI odbyła się konferencja „Usprawnianie elektronicznej administracji”. Wydarzenie dedykowane sekretarzom gmin i kluczowym użytkownikom systemów eDokument oraz eUrząd zgromadziło ponad 60 osób.
Wojciech Sikora i Paweł Pietraszko zaprezentowali platformę eDokumentEZD, czyli nową odsłonę systemu do zarządzania dokumentami, opowiadając o ewolucji tych rozwiązań oraz o aktualnych narzędziach, jakie oferuje system.
Joanna Łaczny przybliżyła funkcjonalności Rejestrów, a Przemysław Bryndza obecne wyzwania stojące przed urzędami samorządowymi, tzn. eDoręczenia i KSeF (Krajowy System eFaktur).
Gościem konferencji była Sekretarz Miasta Świętochłowice Pani Katarzyna Zyga. Pani Sekretarz zwracała uwagę na fakt, że obecnie dostawca oprogramowania powinien stale reagować na zmiany prawne oraz pomagać urzędowi w przechodzeniu na nowe rozwiązania. Dziś firma informatyczna to nie tylko sprzedawca, lecz również partner, dający konieczne wsparcie.