eSerwis

Moduł obsługi posprzedażnej

Aplikacja eSerwis jest narzędziem do obsługi procesów posprzedażnych głównie w zakresie obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej sprzedanych produktów i usług. Składa się na to obsługa zgłoszeń serwisowych (reklamacje, usługi odpłatne, pomysły racjonalizatorskie), planowanie kontaktów, rejestracje protokołów, wystawianie prostych ofert, zarządzanie dostępem do dokumentów elektronicznych i programów.

eserwis rekord.erp

Pełne dane o kliencie

Część analityczna dotyczy sprzedaży, zamówień, danych finansowych, kontaktów i innych informacji o kliencie. Rozbudowano raportowanie z serwisu, tak aby mieć na bieżąco informacje o terminowości realizacji zleceń, kosztów obsługi klienta jak i serwisowania określonych produktów. Moduł sprzężony jest z alerterem opartym na poczcie mailowej, dzieki czemu do pracowników jak i do przełożonych wysyłane są posty o zagrożeniach. Ponieważ aplikacja jest przystosowana do pracy w terenie, to rozwijane są równolegle trzy interfejsy: desktopowy, na smartfony oraz na tablety.

Podstawowa funkcjonalność:

  • podstawowe narzędzie do obsługi zgłoszeń serwisowych wewnątrz przedsiębiorstwa;
  • przeglądarkowy interface dostępu do danych;
  • dekretacja i przydział zadań serwisowych do realizacji;
  • przekazywanie zadań innym pracownikom;
  • alertowanie o napływających zadaniach i monitorowanie zagrożeń terminów ich realizacji;
  • udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia;
  • statusowanie zgłoszeń wg dowolnie skonfigurowanego schematu (np. zgłoszone, w realizacji, odczekiwanie na decyzje, zamknięte);
  • możliwość rejestracji protokołów z wizyt serwisowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych (np. smartfonów) z automatyczną rejestracją godzin świadczonych usług;
  • zarządzanie terminarzem wizyt serwisantów;
  • możliwość sporządzania prostych ofert w oparciu o zgłoszenia;
  • integracja z systemem zarządzania pracami programistycznymi.

Masz jakieś pytania? Nie wahaj sie ich zadać!